woensdag 12 september 2012

Favorite Jewelry!

Ik ben een enorme juwelenfan! Juwelen maken echt een outfit af. Als je de juiste juwelen combineert met de juiste kledij, dan kan je echt jezelf uniek maken. En aangezien ik een redelijke collectie juwelen heb, heb ik er mijn favorieten uitgekozen om aan jullie te laten zien! 





 Laten we beginnen met de armbandjes die ik leuk vind!

(In wijzerzin, bovenaan beginnen)

De bovenste armband is mijn most worn bracelet die ik heb. Ik heb deze bedelarmband lang geleden gekocht en ik ben er een tijdje gek op geweest, maar zoals jullie kunnen zien, begint het ding wat te verslijten... Jammer, maar dat laat me niet om het te dragen! 

De volgende armband is niet zo goed zichtbaar, omdat ik deze niet plat kan leggen... Aan de binnenkant zit een soort elastiek en die kan je niet echt veel uitrekken, dus ik moet this piece niet pushen! Maar aan de zijkant zijn er veel intricate details die ik echt prachtig vind. Deze armband is ook een beetje stoerder dan de andere twee.

En dan last but not least, mijn nieuwste telg van mijn favoriete armbandjes! Deze heb ik gekregen van mijn mama en ik vind hem echt supermooi! Ik vind dat deze armband heel chique staat bij alles.

Next up: de ringen, mijn most favorite piece of jewelry ever! 



De eerste ring is pretty simple, maar ik hou van de kleur die de steen heeft. Het staat jeugdig, maar toch volwassen. En het leukste is dat de ring een ovale vorm heeft!

De tweede ring op de foto heb ik echt al afgedragen. De polkadots vond ik meteen cute as hell, maar ik had ook nog geen enkele ring in de vorm van een strikje, another reason i bought it! Deze ring kan echt je outfit samenbrengen tot één geheel.


De volgende ring is de vierkante rode, deze vind ik zo fantastisch voor de herfst! Ik denk zelfs dat ik een soort van hetzelfde model heb, maar met een roze steen. Hoe dan ook, ik ben echt dol op de herfst en bijpassende juwelen kunnen niet ontbreken (check ook mijn reflectie,haha!)

En dan de laatste. Deze is redelijk speciaal, want hoe hij ligt, zo zit hij ook op je vinger! Het is dus een schuine ring, wat ik al geweldig vind. Maar ook het feit dat het een stoerdere touch heeft vind ik super!

Over naar earrings



Aaaaaah, mijn lieve dametjes! Ik vind elk juweel met deze dame op prachtig en kan al een collectie aanleggen met dingen waar zij op staat, haha! Deze oorringen hebben een gouden randje, wat het fancy en oldfashion laat lijken. Me likey!


Ik lieg niet als ik zeg dat deze oorbellen al het meeste gedragen zijn! Ik weet niet waarom, maar ze spreken me echt aan en ik vind ze toch zo mooi... 


Normaal gesproken draag ik niet echt lange oorbellen, omdat ik ze niet meer (echt) bij me vind passen. Maar (ofcourse is er een maar), voor dit paar maak ik echt wel graag een uitzondering! Ze maken alles zo leuk en festive, alsof je klaar bent om naar een leuk feestje te gaan. Awesome!


Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten. Het zijn gewoon kleine knopjes, maar door de gedetailleerde vlechtjes zijn ze echt supermooi! Ook de kleur vind ik persoonlijk echt mooi, super for fall!


Het laatste paar heb ik onlangs cadeau gekregen van iemand. Ik vind dat ze echt goed uitgezocht zijn, want ik vond ze meteen fantastisch! So, thanks again!

Zo, dat was het! Bedankt om GorgeousGlitter te bezoeken en let us know wat jullie favoriete pieces of jewelry zijn! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten