woensdag 12 september 2012

Quick Tip: Oogschaduw als highlighter!

Highlighters, ik vind ze prachtig. Het is een geniaal product en het heeft mijn moeilijk te veroveren hartje helemaal ingepalmd! Jammer genoeg is het moeilijk een mooie, (eerder) budgetproof highlighter te vinden die voldoet aan mijn eisen. 

Bij weinig budgetmerken zit er een highlighter in de collectie. Na even snuffelen en veel gezucht tussen de rekken van de Kruidvat, kreeg ik een idee.

Oogschaduw! Mooie, lichte oogschaduw met een mooie glanzende finish. En daar heb je het: een highlighter die je in vele winkels kan kopen! En meer keuze!


Dit is mijn nieuwe ontdekking en ik vind het zo fijn! Het werkt ook echt goed, beter dan ik zelf verwacht had, eerlijk gezegd. Ik hou van producten die ik voor meerdere dingen kan gebruiken!

Het hoeft niet van Bourjois te zijn. Als je echt iets budget budget wil, zoek dan bij Essence en Catrice. Ze hebben een heleboel leuke kleurtjes in hun assortiment!



Even ter vergelijking heb ik gewoon een foto genomen ten opzichte van een normale highlighter. Het is wel een pak kleiner, maar langs de andere kant is dat ook een voordeel (neemt minder plaats in). Achja, het is maar net wat je graag hebt!

Hope you like it! Wat vinden jullie van highlighters? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten