woensdag 5 september 2012

Review: Hair Mayonnaise

Huh, mayonaise voor je haar? Ja hoor, een heel rijk, voedend masker voor je haar. Het bestaat! Het is zelfs heel populair. Maar is het niet overroepen? Let me tell you more...

De welbekende en veel gereviewde Hair Mayonnaise is een royale pot vol goeds voor je haar. Het is een masker voor droog en beschadigd haar. Het goedje bevat olijfolie, proteïne, vitamines en botanische kruidenextracten. Yes baby, een hele mond vol!




Wat vind ik er van? Wel, het is een goed haarmasker, het voedt goed en het is een lekker grote pot (420 gram) voor weinig geld (€4,99). Het enige nadeel is: de verkrijgbaarheid. Ik heb hem nog nooit in een winkel gezien, alleen op de webshop van Pretty Please (klik). 

Natuurlijk wordt het een dure pot als je nog wat verzendingskosten moet neertellen... Als je iets bestelt op de site van Pretty Please zou ik hem zeker in het virtuele winkelmandje gooien! Een echte aanrader.



Ik gebruik hem op twee manieren:

  1. Voor de douche, op droog haar. Na 5 minuutjes stap ik onder de douche en spoel ik het masker eruit. Daarna was ik het en doe ik er conditioner in.
  2. Eerst stap ik in de douche en maak mijn haar nat. Daarna breng ik het masker aan en laat het even intrekken (ik doe iets anders ondertussen, bv. benen scheren). Daarna spoel ik het eruit en was ik mijn haar.

Ik zou het niet aanraden om als "conditioner" te gebruiken. Het kan best zijn, omdat er zoveel voedende producten in het masker zitten, dat je haar er snel vet van wordt. Maar het is vast en zeker een goede opkikker voor je haar! 

P.S. : meiden die kampen met frizzy haar, dit is een goed masker!

Gebruiken jullie haarmaskers? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten