zondag 2 september 2012

Persoonlijk: Soort Van Shopstop!

Ik wil geld sparen, maar dat lukt niet als dure merken je verleiden... Dus ik heb een shopstop bij MAC. Als ik er binnenga kom ik vaak met een geplunderde rekening buiten. Ik heb er een zwak voor, voor al dat moois... Het mag niet meer, het kan niet meer, ik wil het niet meer. Tot mijn rekening het weer toestaat natuurlijk, dan ga ik weer ongestoord mijn gang.



Maar hé, ik straf mezelf heus niet hoor! Ik heb een mooie, vrij uitgebreide collectie make up in mijn kast liggen die ik in de komende 10 jaar nog niet klein krijg. Daarnaast, ik mag mezelf verwennen met de limited editions van Catrice. En je moet toegeven, Catrice heeft ook best leuke dingen! Essence ook trouwens. Sinds de vernieuwing van hun assortiment (beiden) ben ik nog aangenamer verrast dan ervoor. 




En kleding, wat zal ik daar mee doen? Hmm, ik moet alleen nog enkele essentials hebben voor herfst en winter (dikke jas, lange laarzen...), en verder heb ik een limiet in mijn hoofd van wat ik maximum aan een kledingstuk mag uitgeven. Het is ook nog altijd een beetje de bedoeling dak ik wat spaar...

Ik ben vrij zeker dat als ik terug naar school ga, het me niet zo zal storen. Ik shop eigenlijk toch wel door verveling hoor. Ik bedoel, wat doe je in de vakantie een hele dag als je je verveelt? Shoppen is daar een goede oplossing voor in mijn ogen, hoewel mijn portefeuille iets anders denkt...


Wat vinden jullie van een 'shopstop' ? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten